مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-22سياسي

رشد تعلیم و تربیت با کمک وقف/آمادگی حوزه برای همکاری در تدوین برنامه هفتم


مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتقاد و تاکید دارد که آموزش و پرورش، آموزش عالی و حوزه های علمیه را با بهره گیری از ظرفیت وقف می توان به قله های بلند و جایگاهی رفیع رساند.

- ایسنا/فارس مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتقاد و تاکید دارد که آموزش و پرورش، آموزش عالی و حوزه های علمیه را با بهره گیری از ظرفیت وقف می توان به قله های بلند و جایگاهی رفیع رساند.

آیت الله علیرضا اعرافی پنجشنبه اول آبان در جلسه کمیته عالی موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه فارس در شیراز، با بیان اینکه وقف در منظومه اندیشه کلامی، فقهی، حقوقی و .

اسلام همواره جایگاه ممتازی داشته است، اهمیت وقف را روشن و جایگاه آن را بالا توصیف کرد.

عضو شورای نگهبان با تاکید براینکه اگر نهاد وقف آنگونه که باید مورد توجه قرار گیرد، در ابعاد مختلف تاثیرگذاری قابل توجهی را شاهد خواهیم بود، گفت: اگر ظرفیت موجود وقف را احیا کنیم، قادر خواهیم بود که عدالت اجتماعی را تامین کرد و فقر را زدود و بسیاری از آسیب ها خصوصا در عرصه اجتماعی را کاهش داد و مراکز دینی را هم به نقطه ی خوبی در اداره خودشان، رساند.

اعرافی با اشاره به مشارکتش در تهیه سند تحول آموزش و پرورش، عنوان یکی از مهمترین اسناد بالادستی بسیار مهم در تعلیم و تربیت، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تعلیم و تربیت با کمک وقف/آمادگی حوزه برای همکاری در تدوین برنامه هفتم

رشد تعلیم و تربیت با کمک وقف/آمادگی حوزه برای همکاری در تدوین برنامه هفتم