مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-22اقتصادي

ثبت 6 میلیارد و 165 میلیون تومان تسهیلات کرونایی در بخش کشاورزی


رییس مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا به بخش کشاورزی به ویژه در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان خسارت های وارده شده است گفت: - احد ظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان  با بیان اینکه کسب و کارهای کشاورزی آسیب دیده از شامل واحدهای پرورش مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه سبزی و صیفی جات، مراکز تولید گل و گیاهان زینتی و مراکز تولید ماهیان زینتی است.

وی با اشاره به اینکه به منظور دریافت تسهیلات 12 میلیون تومانی با تنفس چهار ماهه این پنج بخش باید در سامانه کارا ثبت نام کنند افزود: بازپرداخت  این تسهیلات 24 ماهه و با نرخ سود 12 درصد تعیین شده است.

رییس مدیریت بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان گفت: تسهیلات سامانه کارا به دو بخش 12 میلیونی برای فعالان بیمه شده و تسهیلات 6 میلیون تومانی برای فعالان فاقد بیمه در بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر مدت ثبت نام این تسهیلات به پایان رسیده و 144 فقره پرونده با 517  نیروی کار و تسهیلاتی معادل  بر 6 میلیارد و 165 میلیون تومان در استان ثبت شده است.

ظفری از معرفی  46 فقره پرونده با یک میلیارد و 872 میلیون تومان تسهیلات به بانک های عامل خبر داد و گفت:  تاکنون این میزان از تسهیلات مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6 میلیارد و 165 میلیون تومان تسهیلات کرونایی در بخش کشاورزی

ثبت 6 میلیارد و 165 میلیون تومان تسهیلات کرونایی در بخش کشاورزی