مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-22اقتصادي

5000 واحد مسکن محرومین در گلستان احداث می شود


با رایزنی های انجام شده و موافقت کمیته امداد کشور قرار شد علاوه بر 3 هزار واحد مسکن محرومین 2 هزار واحد مسکونی دیگر احداث شود که جمعا 5 هزار واحد مسکن محرومین در این استان ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی حق شناس ظهر امروز در آیین متمرکز بهره برداری از واحدهای مسکونی احداثی تخریب شده از سیل سال گذشته اظهار کرد: در استان 22 هزار واحد مسکونی که ناشی از سیل گذشته آسیب دیده بودند احداث و تعمیر شد که از این تعداد 8 هزار واحد مسکونی احداث و 14 هزار واحد مسکونی دیگر تعمیر و بازسازی شد.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین نیاز هر خانواده مسکن است، تصریح کرد: یک سوم از واحدهای تعمیراتی و احداثی در استان توسط کمیته امداد انجام شده است.

* 128 هزار واحد مسکن روستایی نیاز به مقاوم سازی دارد/ با توجه به حادثه خیز بودن استان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی باید در اولویت قرار گیرد استاندار گلستان با بیان اینکه 128 هزار واحد مسکن روستایی نیاز به مقاوم سازی دارد، خاطرنشان کرد: در استان 228 هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که از این تعداد 128 هزار واحد نیاز به مقاوم سازی دارد.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن استان ادامه داد: در دو سیل و زلزله اخیر استان یک هزار واحد مسکونی تخریب و آسیب دیده و با توجه به حادثه خیز بودن استان مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 واحد مسکن محرومین در گلستان احداث می شود

5000 واحد مسکن محرومین در گلستان احداث می شود