مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-22سياسي

ضرورت ارتقای امکانات بیمارستان شهید ستاری قرچک


فرماندار قرچک با اشاره به لزوم افزایش امکانات بیمارستان شهید ستاری گفت: 31 تخت تنها بیمارستان شهرستان به بیماران کرونا اختصاص داده شده و نیازمند است با این حجم جمعیت یک بیمارستان دیگر در قرچک ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان قرچک که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امام جمعه و برخی مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:برای رفع محدودیت پهنه سرزمینی قرچک تا کنون پیگیری های متعددی صورت گرفته تا به وسعت شهرستان اضافه شود.

وی افزود: شهرک های باغشهر و گلشهر به دلیل مشکلات فاضلاب، دچار معضلات بهداشتی شده اند که اداره کل راه و شهرسازی باید در اجرای برنامه های مربوطه تسریع کند.

فرماندار قرچک گفت: تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب امسال به لحاظ کمبود اعتبار با کندی پیش می رود که نیاز است از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده برای آن چاره اندیشی شود.

خطیبی بیان کرد: برای رونق بیشتر شهرک صنعتی پست 63 برق با توافقی که بین شرکت شهرک های صنعتی، سازمان برنامه و بودجه و شرکت برق صورت گرفته زودتر احداث شود چراکه استقبال از این شهرک و حجم سرمایه گذاری ها در حال افزایش است، همچنین پیگیر هستیم خط انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای امکانات بیمارستان شهید ستاری قرچک

ضرورت ارتقای امکانات بیمارستان شهید ستاری قرچک