مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-22پزشكي

واکسنی که پیشرفت آلزایمر را کند می کند


یک واکسن که پلاک های سلول عصبی را هدف قرار می دهد و باعث کاهش سرعت پیشرفت آلزایمر می شود، یکی از موارد نادر است که هیچ عارضه جانبی التهابی روی بیماران آلزایمری نشان نداده است.

- یک واکسن که پلاک های سلول عصبی را هدف قرار می دهد و باعث کاهش سرعت پیشرفت آلزایمر می شود، یکی از موارد نادر است که هیچ عارضه جانبی التهابی روی بیماران آلزایمری نشان نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یکی از غم انگیزترین بیماری هایی که انسان می تواند تجربه کند قطعاً از دست دادن تمام یا حداقل قسمت بزرگی از خاطرات زندگی خود است و در بسیاری موارد نه تنها جلوگیری از این روند امکان پذیر نیست بلکه حتی شرایط طی سالیان بدتر هم می شود.

با این حال واکسن جدیدی که موسوم به E22W42 DC توسط محققان دانشگاه بهداشت فلوریدای جنوبی (USF Health) ساخته شده، نشان داده که ایمنی درمانی با هدف قرار دادن انواع نوروتوکسیک پپتید آمیلویید بتا که باعث ایجاد پلاک بین سلول های عصبی می شود، می تواند از پیشرفت بیشتر بیماری آلزایمر جلوگیری کند.

دکتر چوانهای کائوکومپارس محقق ارشد این مطالعه می گوید: آنچه در مورد این واکسن جدید بسیار مهم به نظر می رسد، این است که این واکسن پتانسیل این را دارد که بدون اثرات جانبی التهابی کار کند و از آنجا که التهاب، یکی از علائم اصلی بیماری آلزایمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسنی که پیشرفت آلزایمر را کند می کند

واکسنی که پیشرفت آلزایمر را کند می کند