مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-22اقتصادي

عملیات اجرایی 2151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در کردستان آغاز شد


عملیات اجرایی دو هزار و 151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی با دستور رییس جمهور در 10 شهر این استان به صورت همزمان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدصدیق ثابتی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان کردستان که همزمان با سراسر کشور توسط رییس جمهور از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد, اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی دو هزار و 151 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در 10 شهر استان آغاز شد که از این تعداد هزار و 10 واحد در شهرهایی با جمعیت زیر 100 هزار نفر و هزار و 141 واحد نیز در شهرهایی با جمعیت بیش از 100 هزار نفر احداث می شوند.

وی افزود: قروه، بیجار، کامیاران، دهگلان، دیواندره و سریش آباد شهرهای زیر یکصد هزار نفر هستند که ساخت این واحدها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: سنندج، سقز، بانه و مریوان نیز شهرهایی با جمعیت بالای یکصد هزار نفر هستند که احداث واحدهای مسکونی در این شهرها توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام خواهد شد.

ثابتی یادآور شد: در این طرح 29 هزار و 500 نفر در مجموع ثبت نام کردند که هفت هزار و 300 نفر در قالب تفاهم نامه با سایر ارگان ها و 22 هزار و 200 نفر نیز در قالب ثبت نام از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 2151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در کردستان آغاز شد

عملیات اجرایی 2151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در کردستان آغاز شد