مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-22ورزشي

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جوانان و حل مشکلات آن ها توجه ویژه وجود داشته باشد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جوانان و حل مشکلات آن ها توجه ویژه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (اول آبان ماه) در حاشیه بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان سلطانیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد، با اشاره به ادغام تربیت بدنی و ستاد جوانان برای تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان با بیان اینکه باید به جوانان توجه بیشتری شود، افزود: ادغام این دو سازمان نباید بحث جوانان و مشکلات آنان را به حاشیه ببرد.

وی تاکید کرد: با اهتمام جدی تر امیدواریم توجه بیشتری به حوزه جوانان وجود داشته باشد و با همت همه مسئولان، بخشی از مشکلات جوانان این مرز و بوم مرتفع شود.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در ایام کرونایی بسیاری از سالن های ورزشی در کشور تعطیل است، ادامه داد: باید تلاش شود به ورزش قهرمانی در این دوران آسیبی وارد نشود.

این مسئول، با بیان اینکه با تعطیلی سالن های ورزشی و کاسته شدن از ترددهای افراد در بیرون از خانه ها در ایام کرونا شاهد افزایش وزن و تهدید سلامت هستیم، بیان کرد: برای غلبه بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود