مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-22اقتصادي

برنامه ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت


وزیر ورزش و جوانان از برنامه ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود سلطانی فر ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های شهرستان سلطانیه اظهار کرد: با توجه به تعلق خاطر با مردم زنجان، تعاملات ادامه دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای پروژه ها در کشور گفت: سیاست توسعه فضای ورزشی و سخت افزاری را ما با این امید دنبال می کنیم که باور داریم استعدادهای مختلفی در مناطق محروم و استان های مختلف وجود دارد که با فراهم شدن این زیرساخت ها شرایط مناسبی برای جوانان و نوجوانان این مناطق در ورزش قهرمانی ایجاد می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی دولت برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت، گفت: این پروژه ها دارای پیشرفت بالای 50 درصد هستند که این پروژه ها می تواند به علامت غرور و افتخار ما منجر شودـ سلطانی فر با اشاره به تاثیر لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت پروژه های ورزشی منابع دولتی پاسخگو نیست، اضافه کرد:  برای همین از ظرفیت های قانونی،  بخش خصوصی و.

  برای تکمیل پروژه ها استفاده می شود.

وزیر ورزش و جوانان بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی را امتیازی برای مدیران دانست و گفت: باید در این حوزه از ظرفیت های موجود است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت

برنامه ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت