مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-22اقتصادي

کالاهای اساسی مورد نیاز استان اردبیل تامین شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز استان به مقدار لازم تامین شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اردبیل که در سالن جلسات سازملن صمت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز استان اردبیل به مقدار لازم تامین شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تشدید نظارت ها برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در بازار با جدیت دنبال شود.

وی افزود: در خصوص توزیع گوشت مرغ منجمد و در راستای حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای و در مناطقی که فروشگاه های زنجیره ای نباشد توسط فروشگاه های معتبر به قیمت هر کیلو 15 هزار تومان در حال توزیع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از همشهریان می خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا، عدم صدور صورتحساب به مشتریان، احتکار کالا و.

مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان های تابعه گزارش نمایند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی مورد نیاز استان اردبیل تامین شده است

کالاهای اساسی مورد نیاز استان اردبیل تامین شده است