مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-22سياسي

مواد مخدر یکی از چهار بحران مهم در جهان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه مواد مخدر یکی از چهار بحران مهم در جهان محسوب می شود، گفت: در نظام جمهوری اسلامی یک عزم جدی برای مقابله، - ایسنا/گیلان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه مواد مخدر یکی از چهار بحران مهم در جهان محسوب می شود، گفت: در نظام جمهوری اسلامی یک عزم جدی برای مقابله، مبارزه و پیشگیری مواد مخدر وجود دارد.

جان احمد آقایی امروز در مراسم امحای بیش از یک تُن مواد مخدر در گیلان، با اشاره به اقتدار ناجا در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: پدیده مواد مخدر یکی از بزرگترین معضلات بشری تلقی می شود، بیش از 180 کشور در دنیا با این معضل مواجه هستند و یکی از چهار بحران مهم در جهان محسوب می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان افزود: تبعات و آثار سوء مواد مخدر در نظام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اثرگذار است و همچنین یکی از عوامل مهم گسست خانواده ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی یک عزم جدی برای مقابله، مبارزه و پیشگیری مواد مخدر وجود دارد و به همین دلیل توانسته ایم در حوزه پیشگیری و مبارزه صدرنشین باشیم.

آقایی گفت: استان گیلان در حوزه مبارزه، حمل، فروش و کشفیات اقدامات قابل توجهی ارائه کرده است، در حوزه استعمال مواد رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر یکی از چهار بحران مهم در جهان

مواد مخدر یکی از چهار بحران مهم در جهان