مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-22حوادث

اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است و این اعتماد با خوش رویی کارکنان به هنگام انجام وظیفه به دست می آید.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است و این اعتماد با خوش رویی کارکنان به هنگام انجام وظیفه به دست می آید.

بهگزارش روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (اول آبان ماه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان، ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امنیتی که در حال حاضر در استان است، مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی هستیم؛ چراکه همیشه شاهد رشادت ها و تلاش نیروهای خدوم ناجا در همه صحنه ها بودیم.

وی با بیان اینکه سپاه در همه جا در کنار نیروی انتظامی است، تصریح کرد: اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود؛ چراکه وجود انسجام و ارتقای سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است، افزود: امنیت بستر مهم سرمایه گذاری است و امنیت مطلوب موجود، استان زنجان را بهترین گزینه برای سرمایه گذاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است

اعتماد مردم به پلیس بزرگ ترین سرمایه است