مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-22سياسي

مرزبانی در راس مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ


فرمانده مرزبانی ناجا هفته ناجا را فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مرزبانان دانست و گفت: اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی به نیروی انتظامی نتیجه تلاش تک تک شما سربازان ولایت در نیروی عظیم انتظامی است که باید از این شرایط مسرور باشیم.

- فرمانده مرزبانی ناجا هفته ناجا را فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مرزبانان دانست و گفت: اعتماد مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به نیروی انتظامی نتیجه تلاش تک تک شما سربازان ولایت در نیروی عظیم انتظامی است که باید از این شرایط مسرور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در جمع کارکنان ستاد مرزبانی ناجا با تبریک آغاز ماه ربیع الاول گفت: بر روح بلند ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مظلوم مرزبانی درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: هفته ناجا، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات ارزنده همکاران و رزمندگان مرزبانی است که باید این هفته گرانبها و ارزشی را قدر بدانیم و در راستای انعکاس فعالیت های شبانه روزی مرزبانان گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانی در راس مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ

مرزبانی در راس مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ