مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-22اقتصادي

دستگاههای نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا اهتمام ورزند


معاون هماهنگی امور اقتصادی  استاندار آذربایجان غربی به اشاره به  ضرورت تامین کالاهای مورد نیاز استان گفت: بخشی از این نیازهای استانی از طریق تعاونی مرزنشینان وارد می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی  استاندار آذربایجان غربی به اشاره به  ضرورت تامین کالاهای مورد نیاز استان گفت: بخشی از این نیازهای استانی از طریق تعاونی مرزنشینان وارد می شود.

نادر صادقی امروز اول آبان ماه در سومین جلسه صادرات غیر نفتی استان اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی از کالاهایی که توسط تعاونی های مرزنشینان وارد استان می شوند نیاز واقعی استان نیست و این کالاها به خارج از استان ارسال می شود که بر اساس تصمیم گرفته شده در کارگروه صادرات غیر نفتی استان، کالاها و حجم مورد نیاز استان به این کالاها احصا شده و از طریق تعاونی مرزنشینان وارد استان خواهد شد.

وی بر نظارت دستگاه های نظارتی بر واردات و نحوه عرضه این کالاها در استان و جلوگیری از قاچاق آنها به خارج از استان تاکید کرد.

صادقی همچنین از تجلیل از صادرکنندگان برتر استان در هفته آینده خبر داد و گفت: هفته آینده در مراسم ویژه ای در یکی از واحدهای تولیدی استان از صادر کنندگان برتر استان در سال 97 تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا اهتمام ورزند

دستگاههای نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا اهتمام ورزند