مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-22اقتصادي

11هزار و 600 خانوار در طرح اقدام ملی صاحب خانه شدند


سهم حوزه مسکن 40 درصد از تولید خالص ملی و 20 درصد از تولید ناخالص ملی را در بر می گیرد، همچنین اشتغال ناشی از ساخت مسکن نزدیک به 13 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مراسم آغاز بهره برداری و شروع عملیات اجرایی طرح های اقدام ملی مسکن و همچنین افتتاح واحدهای مسکن مهر صبح امروز مورخ اول آبان ماه سال جاری در شهر جدید پردیس برگزار شد.

در این مراسم، محمد اسلامی، وزیر راه وشهر سازی ضمن اشاره به این نکته که امروز از جریان تولید پیوسته و پایدار مسکن بهره برداری می شود، گفت: تمامی مراحل ساخت و عرضه مسکن از تهیه زمین و نقشه تا ساخت، تحویل و واگذاری، جزو جریان پایدار تولید مسکن است که وزارت راه و شهرسازی با همکاری بخش خصوصی آن را انجام می دهد.

* 20 درصد از تولید ناخالص ملی به مسکن اختصاص دارد وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به سهم مسکن از تولید خالص ملی، بیان کرد: سهم حوزه مسکن 40 درصد از تولید خالص ملی و 20 درصد از تولید ناخالص ملی را در بر می گیرد، همچنین اشتغال ناشی از ساخت مسکن نزدیک به 13 درصد است.

وی، افزود: بخش مسکن از معدود بخش هایی است که عوامل کافی برای تولید وجود دارد و همه نهاده های آن داخلی است و از هیچ عامل خارجی تأثیرپذیر نخواهد بود، بنابراین اگر اعتمادآفرینی انجام شود، بخش مسکن می تواند سهم خود در تولید را به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11هزار و 600 خانوار در طرح اقدام ملی صاحب خانه شدند

11هزار و 600 خانوار در طرح اقدام ملی صاحب خانه شدند