مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-22سياسي

چرخ پنچر کارخانه لاستیک سازی خرم آباد/ حصارکشی تنها ثمره 6 سال وعده


با گذشت 6 سال از کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد و با وجود وعده های متعدد دولتمردان برای بهره برداری از فازهای این مجموعه، اما امروز اجرای حصارکشی تنها پیشرفت پروژه ای محسوب می شود که جوانان سرزمینش از بیکاری رنج زیاد می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، زمانی که هوشنگ بازوند استاندار وقت لرستان سخن از سفر حسن روحانی به این استان و وعده ایجاد کارخانه بزرگ لاستیک سازی خرم آباد را به جوانان می داد، شاید فکرش را نمی کرد این وعده همچون هزار وعده وفا نکرده دولت عمل کند و رویای بیش از هزار شغل را بر دل جوانان لرستانی بگذارد.

با تصویب طرح به عنوان مصوبه سفر ریاست جمهوری به لرستان در خرداد 93، یک سال بعد کلنگ احداث کارخانه لاستیک سازی خرم آباد توسط محمد شریعتمداری معاون وقت روحانی به زمین زده شد، کلنگی که گویا به جای بازکردن روزنه برای جوانه زدن امید، اما خاکی شد بر رویای اشتغال استان رتبه نخست بیکاری.

  هر زمان که وزیری راهش به سمت لرستان کج می شد، سری به زمین بایر لاستیک سازی خرم آباد می زد و وعده افتتاح گاه فاز به فاز آن را می داد، اما اکنون پس از گذشت سال ها کلنگ زنی مجموعه، تنها ثمره وعده ها پس از گذشت 6 سال حصاری است به دور زمینی خاک خورده و تابلویی که بیشتر شبیه آینه دق شده تا روزشمار افتتاح.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ پنچر کارخانه لاستیک سازی خرم آباد/ حصارکشی تنها ثمره 6 سال وعده

چرخ پنچر کارخانه لاستیک سازی خرم آباد/ حصارکشی تنها ثمره 6 سال وعده