مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-22اقتصادي

لوله گستر اسفراین نخستین دستگاه تست لوله جداری در خاورمیانه را ساخت


مدیرعامل شرکت صنعتی لوله گستر اسفراین گفت: برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، دستگاه استراتژیک تست لوله های جداری درون چاهی نفت، که پیش از آن تکنولوژی آن فقط در انحصار کشورهای پیشرفته بود، - ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت صنعتی لوله گستر اسفراین گفت: برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، دستگاه استراتژیک تست لوله های جداری درون چاهی نفت، که پیش از آن تکنولوژی آن فقط در انحصار کشورهای پیشرفته بود، در این شرکت ساخته شد.

مازیار زند اظهارکرد: این دستگاه موجب سرعت بخشیدن به احداث و بهره وری چاه های نفتی و همچنین قطع کامل وابستگی به شرکت های خارجی در حوزه تست را رقم می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این شرکت، وی افزود: این دستگاه پیشرفته و هوشمند قادر به انجام تست مچالگی (Collapse Test) لوله های جداری در طیف وسیعی از ابعاد و گریدهای موجود مطابق با آخرین نسخه استاندارد بین المللی API5CT است.

زند ادامه داد: اولین نمونه تست شده در آزمون از لوله های تولید شده همین شرکت بوده که نتیجه موفقیت آمیز این آزمون سخت گیرانه، محصولات شرکت لوله گستر اسفراین را در بالاترین سطح کیفی استاندارد بین المللی و در زمره لوله های (High Collapse) قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله گستر اسفراین نخستین دستگاه تست لوله جداری در خاورمیانه را ساخت

لوله گستر اسفراین نخستین دستگاه تست لوله جداری در خاورمیانه را ساخت