مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-22اقتصادي

افزایش 60 درصدی صدور پروانه دفاتر پیشخوان


مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری از صدور 108 پروانه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی در شش ماهه اول سال 99 خبر داد و اعلام کرد: - مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری از صدور 108 پروانه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی در شش ماهه اول سال 99 خبر داد و اعلام کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد 60 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفاتر پیشخوان خدمات دولت در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک، تسهیل ارایه خدمات الکترونیک به مردم و کاهش فساد در دستگاه های اداری راه اندازی شدند.

تمام دستگاه های اجرایی دولتی نیز موظف شدند تا خدمات الکترونیکی خود را به این دفاتر واگذار کنند.

رگولاتوری نیز سامانه رتبه بندی دفاتر پیشخوان را راه اندازی کرد با این هدف که با استفاده از آن می توان از حقوق دفاتر دفاع کرده و جلوی رانت و اعمال سلیقه شخصی در واگذاری خدمات به دفاتر را گرفت.

در این راستا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید یوسف پور با اشاره به وجود 789 دفتر پیشخوان در استان های گیلان، قزوین و زنجان، گفت: فعالیت این دفاتر باعث کاهش چشمگیر مراجعه مردم به دستگاه های خدمت دهنده، کاهش ترددهای شهری، تسهیل در دریافت خدمات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی صدور پروانه دفاتر پیشخوان

افزایش 60 درصدی صدور پروانه دفاتر پیشخوان