مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-22اقتصادي

70 درصد مطب های بخش خصوصی نهاوند پروتکل ها را رعایت می کنند


از مجموع مطب های پزشکان در شهرستان نهاوند حدود 70 درصد پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند و دارای شرایط مطلوبی هستند.

- غلامرضا مسعودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی به پزشکان بخش خصوصی نامه زده ایم که هنگام مراجعه بیمار به مطب، همراه نباید داخل مطب برود و علاوه بر آن حضور بیشتر از پنج نفر در اتاق انتظار ممنوع است.

وی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات شهرستان نهاوند این است که بسیاری از مطب ها به صورت استاندارد ساخته نشده اند و اغلب به خاطر کوچک بودن فضا، باعث تراکم و ازدحام بیمار می شوند.

  رییس نظام پزشکی نهاوند از اجرای طرح نوبت بندی برای بیماران به عنوان یکی از راهکارهای کاهش تراکم جمعیت بیماران در داخل مطب یاد کرد و گفت: طرح نوبت بندی بیماران و اعلام ساعت حضور آنان در مطب می تواند بخش عمده ای از مشکل را برطرف کند اما متاسفانه این کار در نهاوند به دلایل خاصی موفقیت آمیز نبوده و از سوی مردم ضوابط آن رعایت نمی شود بنابراین ما همچنان شاهد وضعیت تجمع مراجعین در داخل مطب ها به ویژه پزشکان متخصص هستیم.

وی افزود: البته ما با هماهنگی ستاد باشد لذا لازم است پزشکان منشی خود را افزایش داده تا علاوه بر اجرای نوبت بندی بیماران وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مطب های بخش خصوصی نهاوند پروتکل ها را رعایت می کنند

70 درصد مطب های بخش خصوصی نهاوند پروتکل ها را رعایت می کنند