مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-22سياسي

نماینده ایلام: دشمن خارجی به ما گفته پراید را 130 میلیون بفروشیم؟


نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شدت از وضعیت نابسامان اقتصادی انتقاد کرد و گفت: «کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بنجل 7 میلیونی را 130 میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ کسی گزیده نشود.

- نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شدت از وضعیت نابسامان اقتصادی انتقاد کرد و گفت: کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بنجل 7 میلیونی را 130 میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ کسی گزیده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان دستور تاکید کرد که بنده طرفدار توهم تئوری توطئه نیستم اما معتقد هستم امروز کاسه ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستوهای بی کفایتی خود به اسارت گرفته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بنجل 7 میلیونی را 130 میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ کسی گزیده نشود.

وی اضافه کرد که کدام دشمن خارجی به ما گفته است که فرزندان برخی مسوولان رده بالای این مملکت به مراکز جاسوس پروری انگلیس، آمریکا و کانادا بروند، سبک زندگی شان عوض شود، باورهایشان عوض شود و بعد به عنوان سفیران دشمن برگردند و دوباره با رانت پدرانشان در فضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایلام: دشمن خارجی به ما گفته پراید را 130 میلیون بفروشیم؟

نماینده ایلام: دشمن خارجی به ما گفته پراید را 130 میلیون بفروشیم؟