مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-22اقتصادي

ساخت 69 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن با دستور رییس جمهور آغاز شد


ساخت 69 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن کشور با دستور رییس جمهور به صورت کنفرانسی به میزبانی شهر جدید هشتگرد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر جدید هشتگرد، ساخت 69 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن کشور صبح پنجشنبه استان البرز با پیام رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی با میزبانی شهر جدید هشتگرد آغاز شد.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن  گفت : امروز ساخت 12 هزارو 96 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد  در زمینی به مساحت 904 هزار متر مربع با پیام رییس جمهوری عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: ساخت 50 هزار واحد مسکن مهر از سال 87 در شهر جدید هشتگرد آغاز شده و قرار است تا پایان امسال پرونده  مسکن مهر با تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به مردم در استان البرز بسته شود.

همچنین پیش بینی می شود با واگذاری مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن جمعیت شهرجدید هشتگرد در افق 1404 از 500 هزار نفر فراتر رود.

اصلانی بیان داشت : برای  ساخت 10 هزار و 281 واحد مسکونی طرح اقدام ملی  اداره کل راه و شهرسازی 204 هزار متر مربع زمین در قالب 25 پروژه تامین شده است و  بنیاد مسکن استان نیز  حدود 716 واحد در قالب 2 پروژه در زمینی به مساحت  41 هزارمتر مربع احداث خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 69 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن با دستور رییس جمهور آغاز شد

ساخت 69 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن با دستور رییس جمهور آغاز شد