مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-22اقتصادي

اقدام جالب یک خشکبارفروشی در لارستان در مبارزه با کرونا


رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی در یک فروشگاه خشکبار فروشی در شهر لار در این روزهای کرونایی بسیار جالب و البته آموزنده برای سایر کسبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در این روزهای کرونا یی در سطح لارستان به کمترین میزان خود رسیده و باعث شده برخلاف سایر نقاط کشور، در لارستان تقریباَ وضعیت سفید را شاهد باشیم.

در این میان انجام برخی اقدامات از سوی شهروندان لاری، خود به نوعی جالب توجه و البته آموزنده و قابل تعمیم به سایر نقاط کشور است.

یک مغازه خشکبارفروشی با اتخاذ راهکارهایی ساده و مبتکرانه توانسته است علاوه بر رعایت نکات کامل بهداشتی، مشتریان را از نسبت به ایزوله بودن اجناس مطمئن سازد و در پی آن مشتریان را به سمت خود جذب کند.

در یکی از این موراد، یک مغازه خشکبارفروشی با اتخاذ راهکارهایی ساده و مبتکرانه توانسته است علاوه بر رعایت نکات کامل بهداشتی، مشتریان را از نسبت به ایزوله بودن اجناس مطمئن سازد و در پی آن مشتریان را به سمت خود جذب کند.

از جمله این موارد، کشیدن زنجیر در جلوی درب مغازه و جلوگیری از ورود مشتریان به مغازه است.

این مغازه دار با نصب یک بنر هشداردهنده بر روی ویترین و همچنین تعیین علامتهایی در پیاده رو، رعایت فاصله گذاری اجتماعی را یادآوری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب یک خشکبارفروشی در لارستان در مبارزه با کرونا

اقدام جالب یک خشکبارفروشی در لارستان در مبارزه با کرونا