مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-22سياسي

افتتاح نخستین دستگاه سورت بازیافت زباله خشک در فارس


نخستین دستگاه سورت بازیافت خشک در استان فارس در مجموعه بازیافت کارگاه تولیدی حمایتی احسان نیا واقع در روستای گچی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان مجموعه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، عصر دیروز در آیین رونمایی و افتتاح نخستین دستگاه سورت بازیافت خشک در فارس گفت: طراحی این دستگاه جدید به همت نیروهای متخصص و بومی مجموعه احسان نیا نمونه ای از جهش تولید نقش موثری دارد و خوشحال هستیم که در شیراز چنین افرادی وجود دارند که با دستان خالی از عهده چنین کارهای بزرگی بر می آیند.

علیپور در ادامه این اقدام را صرف فعل خواستن، توانستن است، دانست و افزود: این مجموعه توانسته است به خوبی این جمله را عملی کند و استفاده از ظرفیت های داخلی یعنی اینکه ما در شرایط فعلی نیازهای داخلی کشور را خودمان تولید و برطرف کنیم و دستمای جلوی دیگران دراز نباشد.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز افزود: شهروندانی که در مقطعی از زندگی خود گرفتار بیماری شدند و امروز بهبود یافته اند با انجام این کار نشان دادند که می توانند الگو باشند چنانچه ما نیز باید دستشان را بگیریم و از آنها حمایت کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: می توان با دستان خالی اما با اراده آهنین عزم کارهای بزرگی کرد و این چنین نتیجه گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین دستگاه سورت بازیافت زباله خشک در فارس

افتتاح نخستین دستگاه سورت بازیافت زباله خشک در فارس