مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-22اقتصادي

سرمایه گذاران استانی برای تکمیل «پارک جنگلی سراب قنبر» کرمانشاه پای کار بیایند


مدیر عامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برای تامین هزینه فازهای مختلف سراب قنبر کرمانشاه به همکاری سرمایه گذاران استان نیازمند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز رحمتی زاده امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه پارک جنگلی سراب قنبر، اظهار داشت: پروره در سال 95 به مساحت 195 هکتار شروع شده که در ابتدا فقط به بحث پارک جنگلی یعنی درخت کاری پرداخته شده و از از زمانی که به عهده شهرداری قرار گرفته به عنوان پروژه تلقی در دستور کار است.

وی در خصوص بحث زمین خواری در مکان مذکور، گفت: درختان کاملا مستقر شده اند به نحوی که نمی توان تغییر کاربری دادو از آنجا که در جنوب شهرستان کرمانشاه پروره تفریحی وجود ندارد، قطعا پروژه ای موفق و پرسود خواهد شد.

مدیر عامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با دعوت از سرمایه گذاران استان برای سرمایه گذاری در این پروژه، ادامه داد: برای تامین هزینه فازهای مختلف این پارک همانند قسمت های تفرجی، ورزشی، فرهنگی و بازی های هیجانی و اسکان موقت به همکاری استانداری و سرمایه گذاران استانی نیازمند هستیم.

رحمتی زاده گفت: این پروره قطعا به بهره برداری خواهد رسید اما ما علاقمند به همکاری کرمانشاهیان برای بهره برداری از این پروژه هستیم، در حال حاضر پیشنهاداتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران استانی برای تکمیل «پارک جنگلی سراب قنبر» کرمانشاه پای کار بیایند

سرمایه گذاران استانی برای تکمیل «پارک جنگلی سراب قنبر» کرمانشاه پای کار بیایند