مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-22اقتصادي

بزرگ ترین عرضه داخلی بورس انرژی کشور صورت گرفت


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بزرگ ترین عرضه ی تاریخ بورس انرژی توسط این غول پالایشی خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بزرگ ترین عرضه ی تاریخ بورس انرژی توسط این غول پالایشی خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

محمدعلی دادور صبح امروز(اول آبان ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح خبر عرضه ی تاریخی این شرکت در بورس انرژی، بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین کننده در بازار دارد و امروز با عرضه ی 140 هزار متریک-تن نفتای سبک توانستیم روزی تاریخی را در بورس کشور رقم بزنیم.

وی افزود: تا به حال این حجم از فرآورده در رینگ داخلی به فروش نرسیده بود و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان پالایشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: این عرضه ی تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده ی بیشتر و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفت چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی های کشور است و می تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین عرضه داخلی بورس انرژی کشور صورت گرفت

بزرگ ترین عرضه داخلی بورس انرژی کشور صورت گرفت