مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-22اقتصادي

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان


مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند؛ موضوعی که در عملکرد این بانک نیز طی سالیان متمادی با موفقیت در کسب مقام برتر مشتری مداری در سطح کشور نمایان شده و اکنون .

- مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند؛ موضوعی که در عملکرد این بانک نیز طی سالیان متمادی با موفقیت در کسب مقام برتر مشتری مداری در سطح کشور نمایان شده و اکنون نیز این بانک را پیشگام ابداع روشی تعاملی در ثبت تجربه و نقطه نظرات مشتریان در سراسر کشور نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از جمله دغدغه های اصلی متولیان نظام بانکداری کشور در هر سطحی، آگاهی از نظرات و مشکلاتی است که در فرایند ارائه خدمات بانکی برای مشتریان وجود دارد؛ موضوعی بسیار مهم که در صورت توجه ویژه به آن، می تواند عاملی اصلی در ارتقای کیفیت بسیاری از بخش های خدماتی و مدیریتی محسوب شود.

این امر که پیوسته در زمره برنامه های اصلی مدیران بانک رفاه کارگران قرار داشته است؛ اکنون در قالب نوآوری ارزنده ای با تغییر در نظام نظرسنجی سنتی و ایجاد سامانه های تعاملی ارتباط با مشتری، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان