مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-22سياسي

تفاهمنامه پوشش بیمه قالیبافان به امضاء رسید


رییس صندوق بیمه روستاییان و عشایر گفت: از امروز قالیبافانی که تحت پوشش هیچ پوشش بیمه ای نبودند تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار می گیرند.

- رییس صندوق بیمه روستاییان و عشایر گفت: از امروز قالیبافانی که تحت پوشش هیچ پوشش بیمه ای نبودند تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی شیرکانی در مراسم امضای تفاهم نامه صندوق بیمه اجتماعی با سازمان ملی فرش ایران، گفت: بیمه نوعی حق همگانی برای آحاد ملت است، در کشور بیمه های مختلفی داریم که اغلب آنها وابسته به شغل افراد هستند و تاکنون بیمه ای که فرد خود کارفرمای خود باشد را نداشتیم، بنابراین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به همین منظور و به منظور تحت پوشش قرار دادن افرادی که کارفرمایی ندارند، تشکیل شد.

در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دولت به نوعی کارفرمای این عزیزان است.

وی با اشاره به اتفاقات و مباحث مطرح شده در روز روستا و عشایر گفت: با پیگیری های وزارت کار، نهاد ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه پوشش بیمه محرومان و اقشار ضعیف جامعه در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه پوشش بیمه قالیبافان به امضاء رسید

تفاهمنامه پوشش بیمه قالیبافان به امضاء رسید