مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-22سياسي

سه دلیلی که جلسات مشترک سران قوا برگزار نمی شود


بیستم مردادماه یعنی 2 ماه و 11 روز پیش بود که حسن روحانی، محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رییسی در قامت روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه جمهوری اسلامی در کاخ ریاست جمهوری گرد هم آمدند و به بررسی هزار و یک معضل اقتصاد ایران پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از روزنامه اعتماد، حدود یک هفته پیش از آن رییس‌جمهوری در جلسه هیات دولت و در جمع وزرا و معاونانش از «گشایش اقتصادی» برای ایرانیان گفت و وعده داد که پس از موافقت رهبری به عنوان عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی این مهم اتفاق خواهد افتاد.

وعده‌ای که البته هرگز عملیاتی نشد و برخلاف اظهارات رییس‌جمهوری مبنی بر موافقت روسای قوای سه‌گانه با این مهم، هرگز گشایشی اتفاق نیفتد و نه‌تنها اوراق سلف نفتی به مردم فروخته نشود، بلکه سران قوای سه‌گانه نیز دیگر دور هم جمع نشده و نشستی را برگزار نکنند.

روحانی که احتمالا پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 تصورش را نمی‌کرد روزی با جدی‌ترین رقبا و بزرگ‌ترین مخالفانش در شرایطی مجبور به همکاری شود که نه حامیانش دیگر حاضر به حمایت تمام‌قد از او هستند و نه اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران بر وفق مرادش پیش رفته است، در ماجرای گشایش اقتصادی، اولین اختلاف جدی خود را با رییسی و قالیباف تجربه کرد ولی اوضاع رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه دلیلی که جلسات مشترک سران قوا برگزار نمی شود

سه دلیلی که جلسات مشترک سران قوا برگزار نمی شود