مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-22سياسي

ربط دادن مسائل اقتصادی به انتخابات آمریکا توهین به شعور ملت است


ربط حل مشکلات اقتصادی به انتخابات آمریکا توهین به شعور ملت است و بعضی از مسئولان دولتی با این کار به دنبال سرپوش گذاشتن بر اشتباهات خود هستند.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ربط دادن حل مشکلات اقتصادی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توهین به شعور ملت است.

وی افزود: بعضی از مسئولان دولتی با ربط دادن این دو مسئله به یکدیگر به دنبال سرپوش گذاشتن به اشتباهات و ناکارآمدی های خود هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: تنها بخش اندکی از مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم ها است و بخش عمده آنها مربوط به مسائل داخلی و سومدیریت ها در این حوزه است که باید مرتفع شود.

ساعدی خاطرنشان کرد: مشکل امروز مردم ما تحریم نیست بلکه فقدان نظارت و کنترل بر بازار است که باعث این تلاطم ها در حوزه قیمت کالاها شده است.

وی افزود: از سوی دیگر عمده کالاهای مورد نیاز مردم ما کالاهای تولید شده در داخل است نه کالاهای خارجی که بخواهد تحریم بر ما فشار وارد آورد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این خط مشی و سیاست های قوه مجریه در آمریکا مشخص شده و رییس جمهور تنها مجری است و اینگونه نیست که با تغییر رییس جمهور سیاست های این کشور تغییر کند بلکه هر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربط دادن مسائل اقتصادی به انتخابات آمریکا توهین به شعور ملت است

ربط دادن مسائل اقتصادی به انتخابات آمریکا توهین به شعور ملت است