مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-22اجتماعي

شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به این که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: در حین خاکسپاری حضور بیش از 10 نفر از خانواده متوفیان کرونایی و عادی مجاز نبوده و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به این که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: در حین خاکسپاری حضور بیش از 10 نفر از خانواده متوفیان کرونایی و عادی مجاز نبوده و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت کنند.

فرخ جلالی در جمع خبرنگاران با بیان این که آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی سبقت گرفته است، اظهار کرد: فوتی های کرونایی در قبور دو طبقه وادی رحمت دفن می شوند.

وی با بیان این که در شهرستان های دیگر دفن متوفیان کرونایی در یک مکان و بلوک انجام می شود، اضافه کرد: در تبریز نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، متوفیان کرونایی در قبور دو طبقه به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: زمان دفن فوتی های کرونایی از ساعت 13:30 به بعد بوده و ما از مردم خواستاریم که در زمان دفن و به ویژه دفن متوفیان کرونایی در محل حضور نداشته باشند؛ البته مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند

شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند