مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:202020-10-21سياسي

هیئت ها و مداحی ها آسیب شناسی شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی های لازم در هیئت ها و مداحی‎ها، گفت: مداحی نباید سکویی برای رسیدن به تجارت و منافع مادی باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی های لازم در هیئت ها و مداحی‎ها، گفت: مداحی نباید سکویی برای رسیدن به تجارت و منافع مادی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با یوسف ارجونی، رییس سازمان بسیج مداحان کشور که امروز 30 مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: مداحان باید به جنبه های منطقی و استدلالی و در عین حال جنبه های عاطفی و احساسی که بر روح، دل و جان انسان می نشیند، توجه داشته باشند.

وی با اشاره به این که مداحان در قالب اشعار موزون، شعر و صدای خوشی که دارند هنر خود را ارائه می دهند که باعث شده مداحان در ترویج فرهنگ دینی کار مؤثر و ارزشمندی انجام دهند، عنوان کرد: در جذب جوانان به سمت مفاهیم معنوی و دینی کار مداحان باارزش است و ما این شور حسینی را در دفاع مقدس از طریق اشعار موزون و پُرمعنا و تأثیرگذار مشاهده کردیم که چگونه جوانان از طریق همین مداحان که اشعار پُرمعنا را با صدای خوش بیان می کردند جوانان را به سمت ایثار و از خود گذشتگی تشویق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت ها و مداحی ها آسیب شناسی شود

هیئت ها و مداحی ها آسیب شناسی شود