مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-21پزشكي

توپ احداث بیمارستان رازوجرگلان در زمین وزارت بهداشت/ جانمایی کنید تا بسازیم!


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان، جانمایی کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان پس از استماع ظرفیت ها و چالش های این شهرستان، اظهار کرد: به رغم کارهای زیاد انجام شده در بحث خدمات و توسعه زیربناها در راز و جرگلان اما این شهرستان هنوز دارای مشکلات فراوانی است.

وی نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان جانمایی و نقشه های لازم را تهیه کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی حداکثر زمان برای ایجاد بیمارستان را دو ساله عنوان کرد و گفت: یک درمانگاه دولتی و داروخانه باید به طور شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مردم راز و جرگلان باشد.

محورهای ارتباطی شهرستان راز و جرگلان از دیگر مباحث این نشست بود که هوایی در این باره گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نقاط حادثه خیز محور اصلی ارتباطی این شهرستان را ارزیابی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ احداث بیمارستان رازوجرگلان در زمین وزارت بهداشت/ جانمایی کنید تا بسازیم!

توپ احداث بیمارستان رازوجرگلان در زمین وزارت بهداشت/ جانمایی کنید تا بسازیم!