مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-21اقتصادي

خسارت 10 میلیاردی کرونا به واحدهای گردشگری و اقامتی رفسنجان


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان گفت: کرونا تاکنون 10 میلیارد تومان به واحدهای گردشگری و اقامتی شهرستان خسارت وارد کرده است.

- ایسنا/کرمان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان گفت: کرونا تاکنون 10 میلیارد تومان به واحدهای گردشگری و اقامتی شهرستان خسارت وارد کرده است.

حسن حسینی عصر امروز 30 مهر ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار امسال سازمان جهانی گردشگری “گردشگری و توسعه روستایی” است، اظهار کرد: در دو دهه اخیر گردشگری به عنوان یکی از ابزارهای توسعه روستایی در اقصی نقاط جهان و نظام های سیاسی گوناگون مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: شناسایی ظرفیت هایی روستایی شهرستان در زمینه گردشگری، کمک به رونق کسب و کارهای محلی و سنتی و صنایع دستی، صیانت از منابع فرهنگی شامل وضع قوانین و مقررات در توسعه و حفاظت از بناهای فرهنگی و گنجینه های سنتی بر اساس شناسایی و ثبت آیین ها و آداب و رسوم که تعدادی ثبت ملی شده و تعداد در دستور کار است از اهداف میراث فرهنگی است.

وی بیان کرد: امسال سازمان جهانی گردشگری به خاطر شرایط ناشی از ویروس کرونا و خساراتی که کرونا به حوزه گردشگری وارد کرده است شعار سال را گردشگری و توسعه روستایی انتخاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 10 میلیاردی کرونا به واحدهای گردشگری و اقامتی رفسنجان

خسارت 10 میلیاردی کرونا به واحدهای گردشگری و اقامتی رفسنجان