مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 18:302020-10-21اقتصادي

اصلی ترین علت افزایش طلاق در لرستان چیست؟


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یکی از دلایل افزایش طلاق در استان مربوط به مشکلات اقتصادی است، گفت: فعالیت های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق افزایش می یابد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یکی از دلایل افزایش طلاق در استان مربوط به مشکلات اقتصادی است، گفت: فعالیت های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق افزایش می یابد.

احمدحسین فتایی در جلسه کمیته ازدواج و خانواده با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی (طلاق) و راهکارهای کاهش آن که امروز 30 مهرماه برگزار شد، با بیان این که فعالیت های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق افزایش می یابد، اظهار کرد: به دنبال افزایش آمار طلاق در استان طی یک سال گذشته، با دستور ریاست شورای فرهنگ عمومی و نماینده ولی فقیه در لرستان، کمیته تخصصی بررسی آسیب های اجتماعی در ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این کمیته از حضور مدیران دستگاه های فرهنگی عضو شورا و صاحبنظران حوزه مسائل اجتماعی بهره خواهیم گرفت تا زمینه افزایش فعالیت های فرهنگی با محوریت کاهش طلاق در استان را فراهم آورده و از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی به عنوان اصلی ترین مرجع تصمیمات فرهنگی استان برای اجرایی شدن این فعالیت ها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین علت افزایش طلاق در لرستان چیست؟

اصلی ترین علت افزایش طلاق در لرستان چیست؟