مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:452020-10-21سياسي

آمادگی داریم جای خالی وزارت جهاد سازندگی را با قدرت پر کنیم


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد: مردم محروم روستاها بیش از هر زمان دیگری نیازمند خدمات جهادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دیدار با اعضای فراکسیون محرومیت زدایی مجلس گفت: بخش عمده ای از مردم محروم کشور امروز نیازمند کمک های نهادهای دولتی و اجتماعی هستند، قرارگاه سازندگی خاتم به نوبه خود برنامه ریزی جامعی در حوزه محرومیت زدایی در اطراف پروژه های عمرانی خود در سراسر کشور داشته است.

وی افزود: تاکنون با اکثر کمیسیون های مجلس انقلابی جلسه برگزار و گزارش کار فعالیت های قرارگاه را ارائه کردیم و راهکارهایی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی برای حل مشکل مردم ارائه نمودیم؛ به نظر من ظرفیت های سرشار و فراوانی در کشور و جود دارد که مغفول مانده و در صورت بهره برداری درست از آنها قطعاً بخش زیادی از مشکلات قابل حل است.

محمد عنوان کرد: قرارگاه بعد از اتمام جنگ تحمیلی در سال 68 که زیرساخت های کشور تخریب شده بود و پیمانکاری در کشور وجود نداشت به استناد اصل 147 قانون اساسی تشکیل شد که بتواند کارهای بزرگ را انجام دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ادامه داد: با تجربه مهندسی دوران جنگ و تجربه ای که بخش مهندسی رزمی کسب کرده بود قدم به این عرصه گذاشتیم و قرارگاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی داریم جای خالی وزارت جهاد سازندگی را با قدرت پر کنیم

آمادگی داریم جای خالی وزارت جهاد سازندگی را با قدرت پر کنیم