مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:302020-10-21سياسي

شاخص های اثرگذار سرمایه اجتماعی در مواجهه با کرونا


شناسایی شاخص های اثرگذار سرمایه اجتماعی در مواجهه با کرونا ویروس با استفاده از روش تحلیل تم: مطالعه موردی شهروندان شهرکرد از جمله مقالات برتر همایش کرونا و زندگی مومنانه بو - ایسنا/قم شناسایی شاخص های اثرگذار سرمایه اجتماعی در مواجهه با کرونا ویروس با استفاده از روش تحلیل تم: مطالعه موردی شهروندان شهرکرد از جمله مقالات برتر همایش کرونا و زندگی مومنانه بو دکتر مجید نورزوی در اختتامیه همایش کرونا و زندگی مومنانه با اشاره به پژوهش مذکور که از برگزیدگان همایش نیز بود گفت: پژوهش حاضر در راستای شناسایی عوامل تعیین کننده سرمایه اجتماعی در دوره شیوع کرونا در شهرستان شهرکرد انجام شد.

وی افزود: در این بررسی با به کارگیری رویکرد کیفی، به چارچوبی برای درک سطح کیفی زندگی شهروندان یا همان سرمایه اجتماعی در این دوره دست یافته شد.

سطح سرمایه اجتماعی که نشان دهنده حقیقت داشته های افراد در زندگی اجتماعی آنهاست؛ موجب ارتقا یا نزول سرمایه اجتماعی در سطوح بالاتر ملی و بی نالمللی خواهد شد.

چرا که سرمایه اجتماعی به عنوان مفهومی که قابلیت اثرگذاری بر عملکرد کشورها در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را دارد.

استاد دانشگاه معارف اسلامی شهرکرد بیان کرد: با سنجش نهادهای اجتماعی، هنجارها و روابط انسانی بر کم و کیف تعاملات اجتماعی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های اثرگذار سرمایه اجتماعی در مواجهه با کرونا

شاخص های اثرگذار سرمایه اجتماعی در مواجهه با کرونا