مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:252020-10-21سياسي

جشنواره ادبیات داستانی، استعدادیابی است/هنر برای انقلاب اسلامی جز واجبات است


دبیر استانی دهمین جشنواره ادبیات داستانی گفت: استعدادیابی گروه های مختلف سنی و شرکت کنندگان در این جشنواره و تقویت جبهه ادبیات داستانی انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی رضا عسگری زاده پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به بیان اهداف، سیاست های و برنامه های هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان پرداخت و اظهار کرد: در سال هایی قرار گرفته ایم که طبق اعتقادات و آرمان هایی که داریم، موظف به پیاده سازی منویات رهبر انقلاب به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان هنر را از واجبات و جزیی از پویایی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در عرصه هنر فعالیت های مؤثری در مراکز مختلف هنری در حال انجام است، نکته حائز اهمیت این که هنر برای انقلاب اسلامی جز مستحبات نیست، بلکه جز واجبات است، یعنی حیات انقلاب اسلامی وابسته به کارهای هنری و عرصه اندیشه هنر حقیقت است.

وی تصریح داشت: آرمان ها، اعتقادات، اندیشه های انسانی، خیرخواهانه و دینی که به آن ها پایبند هستیم، موضوعات هنر حقیقت هستند از همین رو بسیج هنرمندان استان اصفهان در 11 عرصه هنری از جمله فیلم، شعر، عکس، ادبیات داستانی، خوش نویسی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، هنرهای آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ادبیات داستانی، استعدادیابی است/هنر برای انقلاب اسلامی جز واجبات است

جشنواره ادبیات داستانی، استعدادیابی است/هنر برای انقلاب اسلامی جز واجبات است