مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:252020-10-21بين الملل

عراق از احتمال دست داشتن داعش در «جنایت الفرحاتیه» خبر داد


سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت که بر اساس تحقیقات اولیه احتمال می رود که تروریست های داعش مرتکب «جنایت الفرحاتیه» شده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز چهارشنبه از احتمال دست داشتن تروریست های داعش در جنایت الفرحاتیه خبر داد و گفت که داعش درصدد به هم ریختن معادلات است.

فرماندهی پلیس استان صلاح الدین در شمال عراق شنبه هفته جاری با صدور بیانیه ای از ربوده شدن 12 غیر نظامی از اهالی منطقه الفرحاتیه واقع در شهرستان بلد در جنوب این استان، از سوی یک گروه مسلح ناشناس خبر داد.

پس از آن اعلام شد که اجساد هشت نفر از این ربوده شدگان پیدا شده که همگی با شلیک گلوله جان خود را از دست داده اند و سرنوشت چهار نفر دیگر هنوز مشخص نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق، یحیی رسول  گفت: فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در پی وقوع جنایت فجیع الفرحاتیه  و قتل چند نفر از شهروندان، دستور تقویت امنیت این منطقه را با حضور واحدهایی از ارتش صادر کرد، همچنین یک تیم تحقیق برای دستیابی به نتایج دقیق درباره حادثه الفرحاتیه تشکیل شده است.

او  افزود: سفر الکاظمی به استان صلاح الدین و حضورش در جمع خانواده و اهالی الفرحاتیه این پیام آشکار را می رساند که دولت و نیروهای امنیتی به تکلیف خود در حفظ جان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق از احتمال دست داشتن داعش در «جنایت الفرحاتیه» خبر داد

عراق از احتمال دست داشتن داعش در «جنایت الفرحاتیه» خبر داد