مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:252020-10-21سياسي

ایران دست بالا را در منطقه غرب آسیا دارد/ تفکر سازش در کشور شکست خورده است


رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: در داخل کشور علیرغم تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی، در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار داریم و آن عبور از جریان تفکر سازش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات پالایشگاه کرمانشاه، با حضور جمعی از حقوقدانان بسیجی  نشستی با محور محکومیت عادی سازی روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، برگزار شد.

حجت الاسلام مفید رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه، در این نشست با اشاره به تأکیدات قرآن کریم بر درک و فهم درست از موضوعات، این امر را سبب یافتن راه حل درست و رسیدن به نتایج مطلوب دانست.

وی در خصوص عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: اگر شرایط کنونی تلقی درستی از موقعیت کشور، انقلاب و جهان نداشته باشیم نتیجه مناسبی حاصل نمی شود.

حجت الاسلام مفید شرایط کنونی جهان را، بسیار حساس خواند و تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلات موجود ما دست برتر را در منطقه داریم.

وی بیان داشت: رژیم صهیونسیتی نماینده نظام استکباری در منطقه است و یک سری دولت های وابسته ی منطقه به عنوان ابزار، در خدمت استکبار هستند.

مفید ادامه داد: در مقابل انقلاب اسلامی رهبری جریان محرومان و مستضعفین را بر عهده گرفته و می خواهد به اهدافی چون زدودن چهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دست بالا را در منطقه غرب آسیا دارد/ تفکر سازش در کشور شکست خورده است

ایران دست بالا را در منطقه غرب آسیا دارد/ تفکر سازش در کشور شکست خورده است