مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:252020-10-21ورزشي

به دنبال استعدادیابی و معرفی قهرمانان جدید در تنیس روی میز هستیم


رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اهمیت استعدادیابی گفت: در دوره جدید نیز روند استعدادیابی را محکم تر ادامه خواهیم داد تا بتوانیم قهرمانان جدیدی در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اهمیت استعدادیابی گفت: در دوره جدید نیز روند استعدادیابی را محکم تر ادامه خواهیم داد تا بتوانیم قهرمانان جدیدی در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

مهدی تکابی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که عصر امروز (چهارشنبه- 30مهرماه) در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهارکرد: با دعوت از نخبگان ورزشی استان برنامه های بسیار خوبی را برای تنیس روی میز تدوین کردیم و نتایج آن را در مقام هایی که برای اصفهان کسب کردیم از جمله کسب عنوان قهرمانی بعد از 17 سال در رده جوانان در بخش پسران و همچنین مقامهای خوبی که دختران ما کسب کرده اند مشاهده می کنید.

وی با اشاره به بازسازی و انجام پروژه هایی که در این رشته انجام شده است، گفت: در سال های گذشته توانستیم زیرساخت های خود را بهبود ببخشیم، همچنین در بخش همگانی محورها و برنامه های زیادی را در نظر داریم از جمله جشنواره های استعدادیابی همگانی و قهرمانی که در چهار سال آینده اجرا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال استعدادیابی و معرفی قهرمانان جدید در تنیس روی میز هستیم

به دنبال استعدادیابی و معرفی قهرمانان جدید در تنیس روی میز هستیم