مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-21اجتماعي

توزیع بیش از 2 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان اسلامشهر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر گفت: بیش از 2 هزار بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در اسلامشهر توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام محمد ارژنگی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر ظهر امروز همزمان با هفته وقف در نشستی با خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع وقف یکی از مباحث مهم فقهی بوده که آثار فراوانی در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر آن مترتب است.

وی گفت: وقف صدقه جاریه ای است که همواره مورد عنایت و تأکید پیشوایان دین به ویژه نبی اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بوده است و در جهان امروز بخش های قابل توجهی از مراکز علمی، پزشکی و مؤسسات خیریه از درآمدهای موقوفات اداره می شوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر با اشاره به شیوع ویروس یی برنامه های هفته وقت در قالب مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و غیره در فضای مجازی طراحی و پس از ارزیابی نتایج و انتخاب آثار برگزیده، از نفرات برتر تقدیر می شود.

حجت الاسلام ارژنگی اضافه کرد: با توجه به اینکه عدالت اجتماعی را می توان یکی از آثار وقف برشمرد، شرایط امروز جامعه می طلبد که موقوفات جدیدی ثبت شود که بتواند معیشت افراد کمتر برخوردار را تأمین کند همچنین موقوفاتی در حوزه سلامت نیازمند جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 2 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان اسلامشهر

توزیع بیش از 2 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان اسلامشهر