مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:202020-10-21سياسي

لزوم تسریع در احداث باند دوم محور دامغان- معلمان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: محور دامغان-معلمان مسیری استراتژیک و شاهراه ارتباطی چند استان با یکدیگر بوده و به همین واسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تسریع در اجرای باند دوم این محور امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، منوچهر فخری عصر امروز در بازدید از کارگاه عمرانی ساخت قطعه دوم محور دامغان- معلمان، اظهار کرد: محور دامغان- معلمان به دلیل اینکه مسیر ارتباطی چند استان است، تردد بسیار بالایی در این مسیر صورت می گیرد که با اتفاقات و تصادفات ناگواری همراه است که به همین واسطه تسریع در اجرای پروژه بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است تا توجه جدی به رسیدگی و رفع مشکلات پیرامون این طرح صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تردد روستاییان جنوب شهرستان دامغان از این مسیر اشاره داشت و بر لزوم تسریع در ایمن سازی و بهره برداری از قطعه های در حال آماده سازی این مسیر تأکید کرد.

فخری با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این محور در سه قطعه توسط پیمانکاران در حال اجراست، تصریح کرد: قطعه های نخست و دوم در دو مسافت 55 کیلومتری در حال ساخت است که هرکدام به ترتیب 64 و 114 میلیارد تومان اعتبار دارند.

وی اظهار داشت: مجری و پیمانکار طرح نیاز است تا علاوه بر ایجاد ارتباطات و پیگیری های کشوری برای پیشبرد اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در احداث باند دوم محور دامغان- معلمان

لزوم تسریع در احداث باند دوم محور دامغان- معلمان