مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-21حوادث

ساختمان پزشکی قانونی شمال استان بوشهر چشم انتظار حمایت مسؤولین


ساختمان پزشکی قانونی شمال استان بوشهر واقع در شهرستان گناوه پس از کلنگ زنی در سال 97 تاکنون تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، یکی از اداراتی که رابطه مستقیم با حادثه ها و حادثه دیدگان دارد پزشک قانونی است.

در شمال استان بوشهر جایی که شهرستان های گناوه و دیلم قرار دارند تنها یک اداره پزشک قانونی وجود دارد، اما همین اداره هم، ساختمان ندارد و کمبود فضا باعث شده است تا حادثه دیدگان در فضایی تنگ و در صف های طویل زمان بسیار زیادی را جهت انجام کارهای اداری خود از دست بدهند.

عملیات ساخت ساختمان پزشک قانونی گناوه در سال 97 آغاز شد اما با اتمام سازه آن تعطیل شد و بعد از سه سال همچنان در همان حالت اولیه باقی مانده است.

دکتر اسما امیریان مسؤول پزشک قانونی گناوه تنها با یک نیرو این اداره را به پیش می برد اما کمبود فضا باعث رنجش شهروندان شده است.

اسما امیریان در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم وجود سالن تشریح و پرسنل اینکار، مجبوریم ما یک سری از فوتی ها را به مرکز استان انتقال دهیم.

مسؤول پزشکی قانونی شهرستان گناوه گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان و همچنین تامین نیروی کادر پزشکی قانونی شهرستان گناوه از نیازهای واقعی مردم شمال استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان پزشکی قانونی شمال استان بوشهر چشم انتظار حمایت مسؤولین

ساختمان پزشکی قانونی شمال استان بوشهر چشم انتظار حمایت مسؤولین