مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-21بين الملل

دیدار سفیر ایران با وزیر دفاع بوسنی هرزگوین


سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با صفت پوجیچ وزیر دفاع بوسنی و هرزگوین دیدار و گفتگو کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار وزیر دفاع بوسنی و هرزگوین توضیحاتی در خصوص ساختار و عملکرد وزارت دفاع و نیروهای مسلح بوسنی هرزگوین و همچنین شرکت نیروهای نظامی این کشور در عملیات های صلح بانی بین المللی در چارچوب نیروهای حافظ صلح سازمان ملل و اتحادیه اروپا ارائه کرد.

پوجیچ با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: وزارت دفاع بوسنی و هرزگوین در کنار نهادی های دولتی و مردمی در مبارزه با این ویروس خطرناک پیش قدم بوده است.

در این دیدار رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران سلام امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به همتای بوسنیایی اش ابلاغ کرد.

قلیچ خان با ارائه توضیحاتی در خصوص ظرفیت ها و توامندی های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی کشورمان برای تقویت روابط دو جانبه با بوسنی هرزگوین در چارچوب منافع مشترک دو ملت و در عرصه های مورد علاقه طرفین را به اطلاع مقام بوسنیایی رساند.

طرفین در این دیدار ضمن اشاره به روابط دوستانه دو کشور، پیرامون راه های تقویت و گسترش همکاری ها، تحولات منطقه ای و سایر موضوعات مورد اهتمام دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با وزیر دفاع بوسنی هرزگوین

دیدار سفیر ایران با وزیر دفاع بوسنی هرزگوین