مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-21اقتصادي

پرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحد کارگاهی در حسینان دامغان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از راه اندازی واحدهای کارگاهی تولیدی به منظور ایجاد اشتغال در روستای حسینان دامغان با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، منوچهر فخری عصر امروز در جریان بازدید از شهرستان دامغان و برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای حسینان با بیان اینکه منطقه سرکویر یک منطقه ویژه است، از به کارگیری استراتژی مناسب برای توسعه و رشد این منطقه خبر داد و گفت: در راستای حمایت از تولید و ایجاد فرصت های شغلی مطلوب و پایدار، از راه اندازی واحدهای کارگاهی تولیدی در روستای حسینان دامغان، با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش های بندرآبادی، فرماندار دامغان به منظور پیگیری ها برای رفع مشکلات شهرستان افزود: معتقدم که مشکلات مناطقی همچون سرکویر با بازدید میدانی و حضور در منطقه و با بررسی و رسیدگی از نزدیک، قابل رفع است و به همین منظور امروز بازدید از پروژه ها و طرح های حوزه راه و سایر موارد در این منطقه انجام شد.

فخری در ادامه تصریح کرد: محور دامغان-معلمان یکی از نیازهای بسیار جدی منطقه سرکویر است که توسط پیمانکار در حال اجراست و بررسی و رسیدگی به موارد و مشکلات این طرح، امروز طی بازدید و جلسه جمع بندی به به منظور تسریع در روند اجرایی عملیات احداث، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحد کارگاهی در حسینان دامغان

پرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحد کارگاهی در حسینان دامغان