مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-21اقتصادي

تمام قد از تولید و سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم


با تمام توان و امکانات از تولید و سرمایه گذاری در استان حمایت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور  استاندار قزوین، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، افزود: باید با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون، بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: جلسات اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر بهبود فضای اقتصادی و کسب و کار، اشتغال و سرمایه گذاری برپا می شود و باید به طرح های اقتصاد مقاومتی که نیازمند کمک هستند توجه ویژه ای داشته باشیم و همچنین پروژه هایی در حوزه های زیرساختی استان تعریف کنیم.

جمالی پور با اشاره توانمندی های اقتصادی استان قزوین، تصریح کرد: فعالان صنعتی در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و مشکلاتی نظیر کاهش نقدینگی و کمبود مواد اولیه موجب شد تا برخی از واحدها به آستانه تعطیلی برسند اما امروز همه تلاش و همت ما و سایر مسوولان، تحقق رونق و ایجاد کرده تلاش می کنیم تا از کاهش تولید و میزان اشتغال جلوگیری کنیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: احیای واحدهای راکد، تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک ها و تمرکز بر اجرای پروژه های اقتصادی از دیگر اولویت های مسوولان اقتصادی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام قد از تولید و سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم

تمام قد از تولید و سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم