مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:202020-10-21اقتصادي

بهمن دیزل یکه تاز بازار خودروهای تجاری


بالغ بر 85هزار دستگاه از محصولات تولیدی بزرگترین تجاری ساز کشور با تنوع محصولات متفاوت در سیستم حمل و نقل درون و برون شهری و مسافری کشور فعالیت می نماید و بیش از 60 درصد سهم بازار تجاری کامیونت را با گرید کیفیت 4 و 5 ستاره به خود اختصاص داده است.

همچنین دستاوردهای دیگری در خصوص تولید محصولات جدید، افزایش سطح کیفی، کسب مقام اول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مربوط به سال 98 و.

را داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت بهمن محمد محمدی مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه امسال علاوه بر جهش تولید، جهش کیفیت و توسعه را در دستور کار قرار دادیم، گفت: با شروع تحریم ها و قطع ارتباط شریک تجاری، با تولید انبوه شیلر خلا تولید را پر کردیم.

در سال گذشته حدود 85 درصد تولیدات ایسوزو و 10 تا 15 درصد محصولات شیلر بود؛ اما امسال به‌ دلیل مشکلات ناشی از محدودیت‌های بین‌المللی، 80 درصد از تولیدات مربوط به خودروی شیلر و فقط 15 تا 20 درصد ایسوزو است.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید، رشد 200 درصدی برای تولید محصولات را برنامه ریزی کردیم که از این میزان حدود 80 درصد به محصولات شیلر اختصاص یافت و تا اواخر مهر ماه، 85 درصد رشد تولید نسبت به زمان مشابه در سال گذشته داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن دیزل یکه تاز بازار خودروهای تجاری

بهمن دیزل یکه تاز بازار خودروهای تجاری