مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-21سياسي

برخورد بدون ملاحظه و بدون تخفیف با مجرمان حرفه ای


معاون دادستان مرکز لرستان با اشاره به برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مجرمان حرفه ای و سابقه دار، گفت: ارفاقات قانونی عفو، مرخصی و آزادی مشروط شامل مجرمان سابقه دار نمی شود.

- ایسنا/لرستان معاون دادستان مرکز لرستان با اشاره به برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مجرمان حرفه ای و سابقه دار، گفت: ارفاقات قانونی عفو، مرخصی و آزادی مشروط شامل مجرمان سابقه دار نمی شود.

سیدرمضان موسوی در جمع رسانه ها، خبرنگاران را قشر فرهیخته و مدافع حقوق مردم توصیف و اظهار کرد: اصحاب رسانه در پیشرفت، توسعه و ترقی جامعه نقش اساسی داشته و می توانند کمک حال دستگاه قضایی در دفاع از حقوق عامه باشند.

وی از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به مطبوعات در دادستانی در اسرع وقت خبر داد و با تاکید بر لزوم حفظ شخصیت اصحاب رسانه، تصریح کرد: پرونده های اصحاب رسانه ابتدا در این شعبه بررسی و در وهله اول به شورای حل اختلاف مطبوعات ارجاع داده می شود.

موسوی با اشاره به این که در تعیین قرار برای اصحاب رسانه هم ملاحظات خبرنگاران در نظر گرفته می شود و قرار مناست و سبک تر مناسب با شان خبرنگار تعیین می شود چراکه اعتقاد ما حمایت از خبرنگاران است.

معاون دادستان مرکز لرستان با تاکید بر این که خبرنگاران باید با نقد سازنده خود مشکلات را به مدیران گوشزد کنند و در چارچوب قانون به رسالت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون ملاحظه و بدون تخفیف با مجرمان حرفه ای

برخورد بدون ملاحظه و بدون تخفیف با مجرمان حرفه ای