مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:002020-10-21پزشكي

وضعیت فوق قرمز «کرونا» در زنجان/ افزایش 283 نفری آمار بیماران طی 24 ساعت گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نگرانی های ابراز شده در مورد افزایش آمار بیماران مبتلا به کووید 19 در استان حالا محقق شده و مراکز درمانی خود را برای یک وضعیت هشدار آماده می کنند.

به طوری که مسؤولان دانشگاه صحبت از افزایش چندین برابری آمار بیماران نیازمند به مراقبت در بیمارستان ها می کنند که وضعیت دشوار موجود را به مراتب سخت تر خواهد کرد.

در این رابطه ستاد مقابله با ویروس یی خبر داده است، افزود: 80 درصداین افراد تماس با فرد آلوده در خانواده، دورهمی، مسافرت ها، شرکت در مراسم ترحیم و محل کار را عنوان کردند که  پیش از این نیز موارد اعلام شده بود.

حقیقی افزود: متاسفانه افراد بی توجه به پروتکل های بهداشتی با سلامت مردم بازی می کنند و انجام چنین کاری جرم بوده و در این خصوص باید  راهکارهای پیشگیرانه اتخاذ شود تا شمار مبتلایان کاهش یابد.

این مسؤول در خصوص وضعیت استفاده از ماسک در مکان های مختلف نیز گفت: این موضوع دارای نوسان بوده به عنوان نمونه زدن ماسک در پاساژها در نیمه مهر 55 درصد بود که اکنون به 85 درصد رسیده که چنین وضعیت باید حفظ و نظارت ها جدی تر شود.

وی با انتقاد از کاهش استفاده از ماسک در حوزه حمل و نقل درون شهری زنجان گفت: در این بخش میزان رعایت از 70 درصد به 64 درصد کاهش یافته است و از طرفی آرامستان ها نیز وضعیت خوبی ندارند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فوق قرمز «کرونا» در زنجان/ افزایش 283 نفری آمار بیماران طی 24 ساعت گذشته

وضعیت فوق قرمز «کرونا» در زنجان/ افزایش 283 نفری آمار بیماران طی 24 ساعت گذشته