مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-21اجتماعي

فعالیت 12 سمن محیط زیست در استان اردبیل/ لزوم فرهنگ سازی حفظ محیط زیست در جامعه


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: 12 سمن زیست محیطی در استان اردبیل فعال هستند که از نظر کیفیت و برگزاری برنامه ها در سطح خوبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید شهند عصر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: 12 سمن (سازمان مردم نهاد) زیست محیطی در استان اردبیل فعال هستند که از نظر کیفیت و برگزاری برنامه ها در سطح خوبی قرار دارند.

وی افزود: 95 درصد سمن های محیط زیستی با حضور جوانان تشکیل یافته که نیاز است از این جوانان حمایت های ویژه صورت گیرد.

مدیرکل محیط زیست اردبیل بیان کرد: همچنین اکثر نیروهای زیست محیطی ورزشکار هستند که برای حفاظت از محیط زیست پتانسیل خوبی هستند.

شهند اهداف کلی تفاهم نامه را برنامه ریزی جهت اجرایی نمودن برنامه جامع آموزش همگانی، ارتقاء و بسترسازی فرهنگ محیط زیستی به منظور رسیدن به توسعه پایدار در ورزش و حفظ محیط زیست عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح آگاهی و اخلاق محیط زیستی جوانان کشور، ارتقاء روحیه مشارکت و مسؤولیت پذیری بین جوانان کشور در حوزه حفاظت از محیط زیست، بهره مندی از ظرفیت ها و قابلیت های جوانان در حفظ و حراست از محیط زیست همگام با توسعه ورزش، افزایش کمی و کیفی سمن های فعال جوانان و حفاظت از محیط زیست از دیگر اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 سمن محیط زیست در استان اردبیل/ لزوم فرهنگ سازی حفظ محیط زیست در جامعه

فعالیت 12 سمن محیط زیست در استان اردبیل/ لزوم فرهنگ سازی حفظ محیط زیست در جامعه