مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-21بين الملل

انگلیس: تعهد ما به برجام ثابت است


در حالی که ایران در پی بی تعهدی کشورهای اروپایی، گام هایی را برای کاهش تعهدات برجامی اش برداشت، نماینده انگلیس در سازمان ملل در سخنرانی خود در شورای امنیت از ایران خواست تا تعاملی سازنده با سازوکار حل اختلافات برجام داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاناتان الن، نماینده انگلیس در سازمان ملل روز سه شنبه در اظهارات خود در شورای امنیت سازمان ملل گفت: همانطور که ما بارها در این محضر تکرار کرده ایم، تعهد ما به برجام ثابت و حمایت از ثبات منطقه در راس سیاست ما باقی می ماند.

دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای پیامدهایی فاجعه بار برای امنیت منطقه و ورای آن به همراه خواهد داشت.

برجام تنها ابراز موجود برای جلوگیری از این اتفاق است.

ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای درحالی مطرح شده که مقامات ایران بارها تاکید داشته اند سلاح هسته ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با وجود تعهد ما به توافق هسته ای، ناپایبندی سیستماتیک ایران به تعهداتش ذیل برجام این توافق را در خطر قرار می دهد! وی که کشورش به همراه دو شریک اروپایی دیگر برجام به تعهدات شان ذیل برجام عملل نکردند در ادامه از ایران خواست که به طور سازنده با سازوکار حل اختلافات تعامل داشته باشد و تعهداتش ذیل توافق هسته ای را اجرا کند و گفت: این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: تعهد ما به برجام ثابت است

انگلیس: تعهد ما به برجام ثابت است